Blog

Co jeść podczas długich treningów?

Podczas planowania długich wypadów czy to na rowerze, czy też wycieczek górskich obowiązkowym elementem jest odpowiednie zaplanowanie żywienia. Przecież nikt z nas nie chce kłopotów z brakiem energii podczas wysiłku, które z całą pewnością odbiorą nam radość z wysiłku, a w skrajnym przypadku mogą utrudnić powrót do domu. O tym co powinniśmy ze sobą zabrać powinno zdecydować kilka czynników:

Minimum czasu, maksimum efektów!

Brak czasu to dzisiaj najczęstsza wymówka od wszystkiego, zarówno trzymania diety jak i podejmowania aktywności fizycznej. O ile to pierwsze można bardzo prosto rozwiązać korzystając z usług firm cateringowych, o tyle treningu nikt za nas nie zrobi. Jak dobrać odpowiednią aktywność fizyczną do celu jaki obraliśmy? Co będzie najbardziej efektywne w okresie redukcji tkanki tłuszczowej? O tym wszystkim poniżej.

Zdrowe słodycze - czy takie istnieją?

Słodycze, jak piękny i zarazem smutny byłby świat bez nich. Z jednej strony nie byłoby największe pokusy żywieniowej, obok której niewiele osób jest w stanie przejść obojętnie. Z drugiej strony co znalazłoby się wtedy na talerzyku obok kawy co umiliłoby jej popołudniowe popijanie? Czy zawsze słodycze muszą być czymś niezdrowym? Czy ich spożycie zawsze musi odbijać się na naszej sylwetce? O tym poniżej.

Strony